четвъртък, 16 юли 2009 г.

Non semper erit aestas.-Няма вечно да е лято (Готви се за трудни времена)


След дълго чакане визите са почти в ръцете ми.
Куфарите са купени- багажа се стяга :).
Предварителна резервация София-Амстердам-Монреал 26 август.
Писна ми да гледам мизерните ни градове с жалки хорица с мания че са велики. Колкото и да е трудно в началото за всеки емигрант поне ще е интересно-ще е забавно да се чуя с моя "френски" ххх как се мъча да обясня на хората около мене. Ще звучи малко като циганин от Враца но какво ти пука.
Както и да е аз се отървам за вас незнам Вие се оправяйте с тъпия пожарникар "примиер" аз не мога го мисля имам чуствителен стомах.

P.S Хайде ВСИЧКИ към морето сега е сезона на дините ---->

1 коментар:

Анонимен каза...

Ей този френски и на мен ще ми е проблем, ама дружно ще ходим на Кофи :)

arogance_bgcanada