петък, 13 февруари 2009 г.

Labor recedet, bene factum non abscedet. Трудностите ще преминат, а благото дело ще пребъде.






Български пощи!!!



Една от многото организации в които некадърността на служителите е пословична.



Да започнем с примера: Налага

ми се да имам сигурна поща поради кореспонденцията с канадските емиграционни власти.Отивам в Варненски клон 9023 на пощите с цел да си наема пощенска кутия за по сигурно. Леко пълна но за това пък доста грозновата лелка с намусен тон ме кара да пиша молба за това ( МОЛБА- да еба и свирките им нещастни това че се моля ми коства 30 лева на година и трябва им се молиш на кавалите). До тук добре.. С изключение на факта че от 30 дена чакам медицински формуляри от посолството и по 2 пъти на ден проверявам кутията в съответния клон. И най-веселото е че днес ми се обаждат от посолството и ми казват мосю от пощите ни върнаха писмото което ви изпратихме дали адреса е правилен?!? Че е правилен- правилен преди това съм получавал 3 писма от посолството, но явно съм попаднал на лелка която може да чете и малко да мисли ( мислех че такива ги правят директори там ....). Утре ще отида да видя какво разумно обяснение ще ми дадат. Лошото е че от посолството не искат да пращат на несигурен адрес отново и се принудих да им дам адреса на блока в който живея-по лошо от това не знам накъде?!? Практиката на "съвестните" пощальонки е не да звънят ако е заключена входната врата а да тикат писмата в решетките на входната врата след което на циганчетата им трябва половин час да ги разхвърлят около блока.

P.S Предлагам да се подредят така като на снимката по долу и ..... все пак щетата си е щета. Като в Дзифт "Колкото по големи лайната толкова по малка щетата-моралната де не материалната".








Няма коментари: