вторник, 2 ноември 2010 г.

Brevis nobis vita data est, at memoria bene redditae vitae sempiterna - Даден ни е кратък живот, но споменът за добре изживения живот е вечен-Цицерон



Християнство
vs
Ислям















Знаете ли защо монахините не носят сутиени? Защото Господ ги подкрепя във всичко.
Какво е общото между монахините и арабките - близо 98 % са си доста грознички - вярно има 2 % цепенячета ама не си струва заради тях да се махат покриващите главата бурки или там както им казват.
Какво трябва да направи всеки "правоверен " поне веднъж в живота си ........ аха не се сещате .... да посети مكة المكرمة - Макка ал-мукаррама или по нашенски Мека. Ако и ти искаш мило мое християнче не става там пускат само правоверни.Какво ти остава...... да минеш през задния двор... с две думи за твое спокойствие да опънеш някоя с фередже в задния двор ..... за което те не се дърпат като християнките : Ass hole RuLez baby :) ххх и ако това не е плюс не знам.
Което ми напомня една истинска история подкрепена с факти : един приятел(мюсюлманин) от университета ми беше казал във връзка с студентките които видяхме с воали ( или както там се казва това дето покрива главата) " Не ги гледай , след университета се женят и мъжете им мислят че са девствени ... ама не смятат свирките и че се плющят в гъзовете всяка вечер." и говореше истината ако не си виждал разпасана жена виж мюсюлманка без контрола на родителите или братята и...... мале страшна работа . И пак повтарям за тази истина ме открехна човек от техните ......... така че покривалото на главата придобива смисъл дет се вика и тебе те ебат всяка нощ в гъзо и ти ще си сложиш.... както се казва болката отминава срама остава .. ххххх.
Не ме разбирайте погрешно не мразя исляма ...... напълно са ми безразлични фанатичните идиоти съсипали развитието на напредничевата си за времето арабска цивилизация - ебал съм ги да мрат наведени в посока изток на молитвеното си килимче стига да не ме засягат персонално. ..... Виж Християнството е друга работа него не го понасям твърде твърде голям геноцид са провели по света и продължават да се месят в науката и т.н ... факта че католическата клика в американкия конгрес спира проект подобен на този в ЦЕРН при положение че вече са похарчени милиярди... говори сам по себе си.

P.S Бахти искрено се надявам да съм обидил някой с последните две публикации.





2 коментара:

Анонимен каза...

J'ai appris des choses interessantes grace a vous, et vous m'avez aide a resoudre un probleme, merci.

- Daniel

avatar каза...

Je vous en prie, ça m'a fait plaisir.