неделя, 13 септември 2009 г.

Ignis suppositus cineri doloso (Horatius)-Под предателската пепел се таи огън!


Почти месец в Канада. Тука всичко изглежда супер.
Монреал е готин град-паркове, къщички.....
Сега си чакаме курсовете по френски но учителките спят виждате хххх. Не сериозно курсовете почват Ноември месец чак и сега се моткаме наоколо когато няма работа.
На тати момичето днес има рожден ден - да е живо и здраво.Довечера ще има торта :) .
Жената се е хванала доброволка в предизборната кампания на града за кмет - надявам се да не загуби изборите за което човечеца.
Отново се дразня с интернета - хем калпав хем ....
Относно това използвайте Тор за анонимно сърфиране да не знаят мръсниците къде сте. Защото те дебнат... м-ммм даааа.
По е читава от Hide IP Platinum ако използвате нея.
Нервят ме и тук таме криптираните Wireless мрежи но това ще пооправи нещата само да се справя с липсата на драйвър за Wireless картата ми в тази Linux компилацийка- само да остане време де......
Друго-друго... ми не се сещам. А дааа "Мамо извинявай за снимките в Блога-не си виновна ти ми каза психоаналитика ми."

P.S Дидо заеби ги тези 100 кг какички. На снимката любезно предоставена ми от комшийките на нея като доказателство че има парно и ... място на матрака... та забравих се мисълта .........................................
...........................
2 часа по късно: А да та те си търсят съквартирант,че трабите им се запушват да ги чисти -- на мивката де.
Good Luck & Have Fun.

1 коментар:

Анонимен каза...

Теперь стало всё ясно, большое спасибо за информацию. Вы мне очень помогли.