петък, 2 май 2008 г.

Sero venientibus ossa. - За закъснелите гости остават само кости.



М да-а.Снимката и заглавието май не си пасват много,но факт е , че ми харесва снимката. Не е ли брилянтно проектиран вируса Ебола.НО както и да е, ще оставя красотата за друга тема.
На дневен ред е емиграцията.Явно държавата не ни иска...
Разумния ход за оцеляване поне по мое мнение е да си бием камшика на някъде.
Аз за себе си избрах Канада.
Още не съм забегнал,но....
процедурата е задействана.
Пък за съжаление тука ще останат пенсионерите и политиците. Халал да им е нема им преча нито пък пълня гушата. Бих останал само ако имаше шанс да прихванат от сладура от картинката-ама нейсе де този късмет. Така,че залягам зад френският и да си е.б.а.т мамата кавалите. Next time: Escape in Canada-ххххх.Пък да си стои тука който си иска.Аз дето се вика в държава дето няма даже свястна проно индустрия ( заменена е с политиката) не ми се стои.

Няма коментари: