четвъртък, 19 юли 2007 г.

Радини вълнения


Смяна на професията ми предстои. Като погледнеш- нищо особено на много хора това им е ежедневие днес една утре друга работа. Но при мене не е така. Обичам професията си - учител по химия съм. Просто ме бива в това ,въпреки, че това е моето мнение. От малко повече от 4 години работя това, но е ..... най- малкото приятно да правиш това което можеш и да си заобиколен от толкова млади и хора каращи те и ти да се чувстваш млад. Лошите моменти в професията са старите колеги в тези типични женски и лицемерни колективи. Та и заплащането е един неприятен момент с допълнителни часове заплатата е..... 280 лв. Тъпо малко по-много от сметките за тока зимата.
Та отплеснах се викам смяна предстои но не само на професията а и на града. Новата ми работа е в Варна а аз съм в Русе. Заплатата ми какво ви кажа 2х сегашната и още малко. Мотив ххх тъпотия. Тъпото в цялата тази държавна политика хората да се обезличават и нагаждат към мизерията.
Не че новата ми работа ще е лоша- напротив ..... може да ми допадне и да се чудя защо съм писал това но факта че в момента ми е кофти е неоспорим.

1 коментар:

Анонимен каза...

Доколкото зная ти си един от малкото харесвани учители(от учениците си) и ще кажа жалко за училището което те изпуска.Късмет в новата работа.