неделя, 31 октомври 2010 г.

Aliena laudat‚ qui genus iactat suun - С чуждо имущество се хвали този, който се хвали с произхода си (Сенека).

Happy Halloween

С повишена захар в кръвта мога да кажа - и този хелуин мина. Ебал съм го писна ми от вещици ... пълно с травестити по улицата.

М да да ви разкажа - понеже съм заобиколен от религиозни хорица било то католици или ислямисти ( не че хващам разликата много и 2 те са с религиозен плам в очите само дето путките на едните си слагат воали...чаршафи по главите .... а на другите им текат лигите като говорят за свещите в църквата какви били дебели ....) та така де реших да напиша в няколко статии библейските(коранските) цитати както аз ги помня дето се вика мои хора са светиите ..............
А докато не съм забравил ДА НИ Е ЧЕСТИТ ПЪРВИЯ СВЕТИЯ квебекерски - Брат Андре.
Много ама мнооого ме е яд че ме изпревари ама нейсе ще ми мине.

... Срещнах господ ( Адонай , Аллах , Христос .... както искате му викайте ) .. стари авери сме с него и пиянстваме от време на време .... та му викам Ауей -я кажи тука докато не сме се насвинили още .... четох оня ден един трактат по теоретична физика и оня пияница Стивън Хокинг ли беше Джак Даниелс ли беше че им бъркам имената писал нещо си за Сингуляритет и за Биг Банг .... е оти аз незнам много много фрактална математика и неевклидова геометрия кажи ми ти как стана всичко с прости думи ........
и стига се храни това е за мезене бре................
и господ ми каза: На първия ден измислих каза райската градина погледнах и казах: " ..Хубаво е да го еба" и много плодове имаше там и много ракия стана ......и после каза нищо не помня и да е имало Биг Банг съм го проспал ......... Чак вика за шестия ден се сафирясах и направих МЪЖА и ЖЕНАТА и мъжа се напи свинята и заспа и гледам жената и викам "Хубава е да я еба"
Е после какво стана го питам аз ?
Епа ебах я ! - каза господ.

........и така започва сагата с религиозните дерзания на иван ......
PS Ще опитам някой от тях да преведа и на френски --- хххх ниво екри сме все пак ама ще видим ........... до после..... аре че ми стана отивам се моля ......... на жената :)

Няма коментари: